nolove-tospeak:

clangnbang:

el-h0mbre:

eatfithappiness:

epic-humor:

Animals Growing Up

Cuz who wouldn’t want this on their dash

MY HEart JFC

THE TURTLE

THE BOXERS omg

(Source: tastefullyoffensive)

1,116,290 notes

fukkkres:

white mom: quit roughhousing!

white son: fuck u mom

white mom: oh heavens! thomas are you going to let your son talk to his mother like that?

white dad: go to your room billy right this minute!

white son: fuck u both *goes to room and jacks off and smokes weed out of mountain dew can*

52,401 notes

theperksofbeinga-jackass:

theperksofbeinga-jackass:

cumfort:

how does one turn their emotions off

Okay so first go to settings

I’m a fucking idiot I thought that said emojis at first

48,776 notes

fauxboy:

starshinethecat1:

xxgoldie12xx:

the-winchesters-in-221b:

2ollux-2hip2-2tuff:

davespritedave:

hoechlolly:

tehwhovianhufflepuff:

imagine-tenthousand:


mockinggrass:


Go big or go home 


So I tried to recreate this, because I knew the responses would be different, and consequently realized that it’s either extremely old or faked, as Cleverbot auto-capitalizes and auto-punctuates your sentences for you if you do not. Oh well.
In light of that fact, here’s my go at cybersexing Cleverbot.



So I decided to try it

alrighty, let’s go one more step





i’M ACTUALLY CRYING.

THAT ESCALATED QUICKLY


Story of my life


that’s a first.

I LAUGHED HARDER THEN I HOULD HAVE AND I WAS IN PUBLIC

I wasn’t gonna reblog this but I lost it at the last one

fauxboy:

starshinethecat1:

xxgoldie12xx:

the-winchesters-in-221b:

2ollux-2hip2-2tuff:

davespritedave:

hoechlolly:

tehwhovianhufflepuff:

imagine-tenthousand:

mockinggrass:

Go big or go home 

So I tried to recreate this, because I knew the responses would be different, and consequently realized that it’s either extremely old or faked, as Cleverbot auto-capitalizes and auto-punctuates your sentences for you if you do not. Oh well.

In light of that fact, here’s my go at cybersexing Cleverbot.

image

So I decided to try it

image

alrighty, let’s go one more step

image

image

image

i’M ACTUALLY CRYING.

image

THAT ESCALATED QUICKLY

image

Story of my life

image

that’s a first.

I LAUGHED HARDER THEN I HOULD HAVE AND I WAS IN PUBLIC

I wasn’t gonna reblog this but I lost it at the last one

842,229 notes

sykedaboutsykes:

They act like a married couple 

3,615 notes

doobz-n-boobz:

My professor asked us to go around and introduce ourselves and name one person that we would do drugs with.. I think I like college

29 notes

  • Friend: How old is your girlfriend?
  • Me: 38
  • Friend: whahahahahahahaha she could be your mom!
  • Me: She is, but not mine, yours...

207 notes

shesmokesherb:

maniac-in-black:

shesmokesherb:

stoney-boloney420:

shesmokesherb:

In with the new and out with the old !

WHAT this is so cool!!

Dude its amazing

What the fuck is this the cardboard tube & dryer sheet of the future?

Yeah - only it actually works 

These are 100% the best investment ever

shesmokesherb:

maniac-in-black:

shesmokesherb:

stoney-boloney420:

shesmokesherb:

In with the new and out with the old !

WHAT this is so cool!!

Dude its amazing

What the fuck is this the cardboard tube & dryer sheet of the future?

Yeah - only it actually works

These are 100% the best investment ever

430 notes

captain-rel:

splendidbuttsex:

just the vehicle I need for the zombie apocalypse

I like that everything but the tiny little blue bug gets destroyedLike CRUSHCRUSHCRUSHCRUSHCRUSHCRUSHCRUSHboinktotally ok

captain-rel:

splendidbuttsex:

just the vehicle I need for the zombie apocalypse

I like that everything but the tiny little blue bug gets destroyed
Like CRUSHCRUSHCRUSHCRUSHCRUSHCRUSHCRUSH
boink
totally ok

(Source: bonjour700)

226,332 notes

supertrout95:

strudelactivist:

semperfiandsemperfortis:

we-got-dods-here:

siouxzie-queue:

mi-shellvp:

estasfuera:

“A little bit of Monica in my life,A little bit of Erica by my side,A little bit of Rita is all I need,A little bit of Tina is what I see,A little bit of Sandra in the sun,A little bit of Mary all night long,A little bit of Jessica, here I am…”

If you don’t know this reference, you’re definitely too young for me. 

You know you sang it in your head.

OMG yes!

I sang it in my head holy shit

how long did this take

long enough

supertrout95:

strudelactivist:

semperfiandsemperfortis:

we-got-dods-here:

siouxzie-queue:

mi-shellvp:

estasfuera:

“A little bit of Monica in my life,
A little bit of Erica by my side,
A little bit of Rita is all I need,
A little bit of Tina is what I see,
A little bit of Sandra in the sun,
A little bit of Mary all night long,
A little bit of Jessica, here I am…”

If you don’t know this reference, you’re definitely too young for me. 

You know you sang it in your head.

OMG yes!

I sang it in my head holy shit

how long did this take

long enough

195,456 notes

bluedreamand-lean:

reeferkitten just thought I would post this to get your attention! Peace and love 🌴👌

Ugh holy shit I need this bong

18 notes

A progression of bad language

fallenangellostfeathers:

hawlmuchalucha:

deans-left-buttcheek:

Kindergarten: Stupid. Oh gosh don’t tell anyone I said that.
Elementary school: What the heck.
Middle School: Damn it this is freaking dumb as hell
High school: what the fuck did you just say you little fucking shitbitchcuntfuck I will beat the dicks out of your ass

College: what the frick frack snick snack are u doing

LMAO

(Source: hyvel)

230,157 notes